Az 1. a , 1. b és a 2. b osztály április végén élményekkel teli napot töltött az Ópusztaszeri Csillagösvényen. A gyerekek játszhattak többféle trambulinon és kipróbálhatták magukat a labirintus útvesztőjében, ahonnan feladatlap alapján lehetett kijutni. Szerencsére mindenki teljesítette és feledhetetlen élményt nyújtott

A 2.a és 2. b osztály május utolsó napján izgalmas kalandnak nézett elébe. "A Vadnyugati Városban jártunk, ahol mostunk aranyat, simogattunk kisállatokat, tomahawkot dobtunk, mocsáron jártunk, csatáztunk, nyomolvastunk… Az időjárás is kegyes volt hozzánk, pont elkerültük az esőt."

A 3. a és a 3. b osztály Ópusztaszeren kirándult. “A Feszty körképet néztük meg és a látogatóközpontban lévő kiállításokat. Honfoglaláskori lovas bemutatón voltunk. Korabeli tanórán vettünk részt, ahol egy szigorú Tanító úr kezei közé került az osztály. Bejártuk a falumúzeumot, bekukkantottunk minden korabeli házba. A hőség 🌞 ellenére fantasztikusan érdekes, mozgalmas nap volt. Jó volt így együtt.💛

A 4.b osztályunk kirándult. “Szombaton Mártélyon túráztunk a pusztában és megnéztük a Késmárki szélmalmot, megismerkedtünk a malom működésével. Fagyiztunk a holtág partján és megnéztük a horgászhelyeket. Este szalonnát sütöttünk és számháborúztunk. Vasárnap egy fazekas mutatta meg a mesterség fortélyait, mindenki kipróbálhatta a korongozást és az agyag megmunkálását. Közösen főztük meg az ebédet, amit jóízűen el is fogyasztottunk a nagy munka után.”

2024 áprilisában 3 napig tanulmányi kiránduláson vett részt 4. a osztály a Vackor Vár Erdei Iskolában. “A 3 nap alatt rengeteg élményben volt részünk és sokat tanultunk az erdő élővilágáról, a természet jelenségeiről. Sétáltunk az erdei tanösvényen, íjászkodtunk, kipróbáltuk a csatakeresztet is. Megcsodáltuk az éjszakai erdőt és zseblámpával számháborúztunk. Interaktív kiállításon vettünk részt, páros tájfutáson mértük össze gyorsaságunkat.  Kenyeret sütöttünk, a fák koronája között sétáltunk, éjszaka a bátorságunkat tettük próbára. Számos sportot is kipróbálhattunk, pinpongoztunk, métáztunk, csocsóztunk. Sokat nevettünk, játszottunk közösen,  mindannyian nagyon jól éreztük magunkat!”

Az 5. a és az 5. b osztály együtt kirándult 3 napig. Magyarkert egy botanikus kert Jakabszállás mellett, amely Magyarország méretarányos domborzati és vízrajzi makettje. “Jurtákban aludtunk. Programjaink: lovaskocsizás, éjszakai túra, bográcsozás, kincsvadászat. Fürödtünk a Balatonban, átkeltünk a Dunán, Tiszán, Maroson - vagyis ezek kicsinyített másán.”

2024.06.13-án a 6. b osztály meglátogatta a vásàrhelyi laktanyát. Ezernél is többen látogattak el, hogy megtudják, milyen körülmények között és milyen eszközökkel dolgoznak a katonák. A gyerekeket minden kiállított eszköz nagyon érdekelte, a kézifegyverek azért, mert azokat kézbe is foghatták, a Lynx harci jármű azért, mert a legmodernebb technikai eszköz, a többi kiállított jármű pedig azért, mert mindbe bele lehetett mászni és ülni. Szuper nap volt!

Tanulmányi kiránduláson vett részt a 8.b osztály a Vadasparkban május végén. Sok-sok állatot megnézhettek, kiválaszthatták a kedvenceiket. 3 programon sikerült részt venni: fókashow, mentett állatok bemutatója és elefánt etetés. Élményekkel teli kikapcsolódás volt.

Május végén tanulmányi kirándulásra utazott a 8.a osztály. “Szép időben élvezhettük a Szent Erzsébet Mórahalmi Gyógyfürdő élménymedencéit és a vizes élménypályát. Esőben és fáradtan indultunk gyalogtúrázni a Bivalyrezervátum tőszomszédságában található szálláshelyre. Maradt ereje a bátraknak sátrat állítani, az éheseknek zacskós levest főzni, a kreatívoknak fotózkodni. Bubabuszra ültünk másnap, hogy ismerkedjünk a kisvárossal a közös pizzázás és bowlingozás előtt.”